אנו מוקפים בסוגי אבן טבעית
מקור: אבן גביש

אנו מוקפים באבנים ובעיקר בסוגים שונים של אבן טבעית. זו הנוצרת בעמקי האדמה או הים, ממנה נעשים היום חיפויי חזיתות מבנים ובנייני מגורים. בניית מדרגות, כיכרות. ריצופים במרכזי נופש וספורט, מרכזי מבקרים ועוד. בכל מקום בו צריכה להיות האבן טבעית כפי שהיא ולעצב את הסביבה עם היתרונות של המראה הטבעי שלה. אנחנו באבן גביש מבצעים אספקת שיש ואבנים לכל סוגי העבודות.

יש הרבה מאוד סוגי אבנים טבעיות, וכולן- יצירות של הטבע. הן משמשות לבנייה ולעיצוב בבניה מתועשת ובנייה קלה. חיפוי משטחים בצורה דקורטיבית. אבני גן, מדרך ועיצוב פנים וחוץ.

אבן גיר, כורכר, אבן ירושלמית

יש מבחר עצום של סוגי אבן טבעית המשמשים לבנייה ולעיצוב. ישראל והמזרח התיכון התברכו במגוון עצום של אבנים מרתקות, המספרות את סיפור היווצרותן בעמקי האדמה במרקמים וגוונים ייחודיים שונים. כפי שהן נוצרו כאן, הן גם מתאימות לכאן ולכל אחת מהן תכונות וייחוד משלה ושיטות עיבוד המיוחדות לה.

אבן כורכר ישראלית- זוהי אבן מאוד שימושית ומתאימה לחיפוי חיצוני ופנימי. היא בעצם סוג של אבן חול שמאוד קל לעצב אותה בצורות שונות. היא מתאימה ליצירת קרניזים, אלמנטים קישוטיים ועוד.

אבן גיר- זוהי אבן  שגם משמשת לבידוד והיא מומלצת בבנייה ירוקה, משום שהיא גם משמרת טמפרטורות. היא מתאימה לקירוי וחיפוי ובעלת אחוזי ספיגה גבוהים, הגורמים לה לשנות את גווניה.

אבן ירושלמית זוהי אבן נשיש לה צבעים בגוונים של קרם לבן ועד מוזהב. המקור שלה באזור ירושלים ומכאן גם שמה. היא מתאימה לחיפוי ובנייה חיצוניים, משום שכושר הספיגה שלה מינימלי והיא נוחה לעיבוד.

מה זה טרוורטין?

טרוורטין היא סוג של אבן טבעית הנוצרת באזורי מים קרים או חמים. לרוב גווניה בהירים ונעים בין לבן, צהבהב ושמנת. כאשר מתגבשים אתה חומרים טבעיים, היא מקבלת גוונים של חום, אפור, שחור, ורוד ואדום.

להבדיל מאבני הגיר האחרות, היא עמידה מאוד ושומרת על הגוון והמרקם שלה לאורך שנים בכל תנאי אקלים. המרקם שלה מחורר ולכן יש המעבדים אותה וסותמים את החורים ויש המעדיפים אותה במרקם המחורר הטבעי שלה.

ויש כמובן את אבן השיש המשמשת גם לפיסול אבל גם לחיפוי אמבטיות, דקורציה ומשטחי עבודה ומטבח.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here