קרדיט לתמונות- אנה עייש

הלבשת קירות -הום סטיילינג ממוקד לקירות הבית

המושג "הום סטיילינג" הוא כבר מזמן מוש שגור בפינו. גם מי שלא עיצב את הבית שלו עם מעצבת פנים או אדריכל התייעץ לפחות פעם אחת עם איש מקצוע לגבי העיצוב של חלל המגורים שלו. אנשים אוהבים להתחדש, לשנות, לשנות- אבל לא תמיד יש רצון, כוח או תקציב לשבור קירות ולרכוש ריהוט חדש. אז מה עושים? הום סטיילינג- מלבישים את הבית. ואם רוצים שינוי קטן אבל מורגש? מלבישים את קירות הבית.

מה זה הום סטיילינג- הלבשת בתים:

הום סטיילינג הוא תחום התמחות בעיצוב פנים שמתמקד בהלבשה של החלל הקיים. אם ניקח לדוגמא את סלון הבית- במקום לעצב אותו מחדש, פשוט מלבישים אותו מחדש. לא שוברים קירו ולא מחליפים ריהוט אלא צובעים, מוסיפים פריטים מעוצבים, נפטרים מחלק מהפריטים שלא מתאימים יותר, משנים את מיקום הפריטים הקיימים ומקבלים חדר כמעט חדש. יש היודעים לעשות זאת בכישרון גדול ויש הנעזרים באנשי מקצוע שיש להם התמחות ספציפית בשדרוג הקיים והתאמתו מחדש לרצון של דיירי הבית.

קרדיט לתמונות- אנה עייש

מתי עושים הום סטיילינג?

לרוב מדובר בתהליך שמתרחש כאשר בונים בית חדש או משפצים בית, ואז רוצים כבר להתחדש ולחדש את הקיים. לאחר שבוחרים את הקו העיצובי הכללי ואת פלטת הצבעים מתאימים לה פריטים מריהוט דרך ריצוף ועד ציורים ואקססוריז. אבל מה קורה אם אנחנו כבר מתגוררים בבית שנים רבות ומתחשק לנו לחדש? או שבא לנו לעצב מחדש חדרים מסוימים בבית בתקציב יחסית נמוך? ואולי אפילו הורדנו את כל מה שתלוי על הקיר בכדי לסייד מחדש את הבית והחלטנו שאנחנו רוצים לחדש בציורים? גם במקרים כאלה עושים הום סטיילינג. מעצבת פנים מומחית תוכל להסתכל על החלל הספציפי שאתם רוצים לעצב מחדש או יותר נכון להלביש מחדש ועם כמה טיפים וכמה שינויים לעיתים קטנים אך מורגשים- תוכל לייצר שינוי משמעותי שייצר חלל חדש במינימום הוצאות.

הלבשת הקירות:

אחד השינויים המורגשים ביותר והבולטים ביותר שאפשר לייצר בתהליך הלבשת הבית הוא תהליך ספציפי של הלבשת הקירות של הבית. דמיינו קירות לבנים שלא תלוי עליהם דבר. או קירות גדולים וריקים עם פריט אחד קטן או כמה פריטים קטנים. או קיר אחד צר עם תמונה אחת גדולה. באף אחד מהמקרים האלה העיצוב של החלל לא מתאים לקיר. הרבה מאוד אנשים תולים פריטים על הקיר- תמונות וציורים או פריטי עיצוב פשוט כי הם מוצאים חן בעיניהם או יפים בעיניהם אך לא מתאימים את הפריט עצמו לקיר עליו הוא תלוי או לחלל בו הוא תלוי. ישנה חשיבות רבה מבחינת התאמת הגודל, הצבעים והקו העיצובי. אך מעבר לכך- חשוב להתאים את הציור לא רק לגודל הקיר אלא לחלל עצמו.

מעוניינים בהלבשת הבית במקסימום שינוי ובמינימום הוצאות? הלבשת הקירות מחדש תייצר עבורכם את השינוי המיוחל מבלי שהאורחים שלכם יוכלו לשים את האצבע בדיוק על מה שיניתם, אבל אין ספק שהשינוי יהיה משמעותי ומורגש.

אנה עייש, אמנית ישראלית

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here