קרדיט - Canva

מי יודע כמה שמחה ומצב רוח טוב מקלחת נעימה יכולה להביא? טקס השינוי של הבוקר מאפשר לנשים להתכונן ליום עמוס… המקום הזה מאפשר לך להתעורר כשהמים שוטפים את פניך. אבל חדר מקלחת הוא מקום מוגבל… או לא? אתה יכול, למשל, להתקין מחיצה אחת או יותר. במה כדאי לבחור?

אזור מקלחת פתוח או סגור…ישנן תצורות רבות זמינות. בחר את הפתרון הטוב ביותר כדי להגן על חדר האמבטיה שלך ממים המותזים בהתאם להעדפותיך ולשטח הפנוי.

העדיפו מקלחת פתוחה עם מחיצות קבועות.

מקלחון פתוח יוסיף נופך של מודרניות ואסתטיקה לחלל חדר האמבטיה שלך. חלל מקלחת עם גישה נוחה יכול להתאים לאילוצים מרחביים או סגנוניים.

מקלחונים קבועים מתאימים ביותר למקלחות איטלקיות פתוחות ואלגנטיות כאחד.

למקלחון פתוח ניתן להתאים גם פאנל מסתובב, המוצמד לפרופיל הצד של פאנל קבוע. הוא מאפשר לסגור חלקית את חלל המקלחת ולהימנע מהתזות מים. משטח המראה המסתובב מאפשר גם לראות כל מה שקורה מחוץ למקלחת.

האם אתה מעדיף אזור מקלחת סגור או אזור פינתי?

מדוע יש כל כך הרבה מתחמים ופאנלים לאזורי מקלחת סגורים? כדי לענות על הצרכים שלכם באופן מלא ולתת לכם את חופש התנועה הדרוש.

ישנם שני סוגי התקנה של מקלחונים: בפינה ובנישה.

התקנה בנישה: זהו חלל מקלחת הממוקם בין שלושה קירות בו יש צורך להתקין דלת. כל שנותר הוא להחליט על סוג הפתיחה בהתאם לטעמכם ולמאפייני חלל האמבטיה. כל פתרון יתאים לכם, מלבד כמובן פאנל קבוע!

התקנת מקלחון פינתי: זהו חלל מקלחת הממוקם בין שני קירות. ניתן לסגור אותו באמצעות פאנל מסתובב ולוח צד קבוע, או שני מגנים נעים. לארגונומיה מקסימלית וחיסכון במקום בחדר האמבטיה, ניתן להתקין מעקות מעוגלים או בצורת רבע עיגול.

ארון אמבטיה תלוי

רהיט אחד קטן כזה יכול לעשות סדר בחדר האמבטיה. ניתן להכניס לארון תלוי מוצרי קוסמטיקה ומוצרי היגיינה. הכל יהיה במקומו, והחדר תמיד יהיה מסודר. בבחירת ארון תלוי תחילה עליך לזכור אילו משימות עליו לבצע. משימות אלו כוללות:

  • ארגון יעיל של החלל;
  • הגדלת הפונקציונליות ותפוסה מינימלית;
  • תוספת אטרקטיבית לעיצוב.

ראשית עליכם לבחור אם הארון יהיה פתוח או סגור. האפשרות התקציבית ביותר היא ארון פתוח. זו יכולה להיות רק מראה עם כמה מדפים. ארונות עם דלתות יעלו יותר, אבל הם מעשיים יותר; אתם יכולים להסתיר מוצרי היגיינה בארון.

באולם תצוגה של ALL IN HOME תוכלו למצוא הכל לבית: מטבחים בעיצוב מודרני, חדרי אמבטיה יפים ויעילים, פרקטים וריצוף עם חיפוי במגוון רחב של צורות וצבעים. מחפשים התקנת ארון אמבטיה תלוי? צרו אתנו קשר עוד היום ונוכל לייעץ לכם ולענות לכל שאלה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here