קרדיט - Pixabay

עיצוב פנים מגיע בסגנונות רבים, כאשר כל תקופה מתאפיינת בסגנון משלה ואפילו, מקומות רבים בעולם כמו מזרח אסיה, אירופה ודרום אמריקה, אימצו לעצמם אסתטיקה עיצובית המזוהה איתם. במערב, ובארץ ישראל בפרט, סגנון העיצוב הנפוץ ביותר כיום בבתי מגורים ובבתי עסק כאחד, נקרא עיצוב פנים מודרני והוא מזוהה עם חללים פתוחים, גדולים ומוארים עם חלונות גדולים שמאפשרים מיקסום של אור טבעי בתוך החלל. העיצוב המודרני גם כן משלב בתוכו אסתטיקה ״נקייה״ עם קווים ישרים, חפה מעומס של פריטים ומניחה את הדגש על ריהוט רב תפקודי ופתרונות אחסון חכמים ונסתרים, המשתלבים עם שאר הרהיטים. העיצוב המודרני משווה לנכס מראה בורגני, יוקרתי ואלגנטי על ידי חומרים יקרים כמו שיש וגרניט וחיבורם יחד עם חומרים מעשיים יותר כמו עץ, בטון, מתכת וזכוכית, כמו גם יישום במרחב של צבעים ניטרליים כמו לבן, שחור, וגוונים של אפור ובז׳.

כיצד תזהו עקרונות של עיצוב מודרני

עיצוב פנים מודרני מוצא את האיזון המושלם בין הריקנות של החלל למילוי שלו עם חפצים יקרי ערך, שיוסיפו בנגיעות עדינות לסגנון מבלי להעמיס עליו. יצירות אומנות כמו פסלים ודיוקנאות, ציורים וחפצי נוי כמו עציצים אלגנטיים, מעניקים נפח לחלל ומעלים אותו רמה אחת למעלה. בנוסף, העיצוב המודרני ידוע כבעל צבעים ניטרליים ובהירים, בעוד שאותם החפצים הדקורטיביים יכולים להוסיף זריקת צבע משמעותית ועדינה. ניתן לזהות בעיצובים המודרניים גם פריסות חדרים ייחודיות אשר פועלות למקסם את האור הטבעי ולפתוח את החלל כמה שיותר על מנת ליצור זרימה טבעית בין החדרים – מטבח וסלון בתכנית קומה פתוחה הם פופולריים בעיצובים מודרניים, כאשר ניתן גם להפריד ביניהם על ידי אי מטבח, כוננית גדולה או קיר חצוי. בנוסף, שילוב של טכנולוגיה בעיצובים של היום הוא פופולרי ביותר. פחים, מדפים וברזים אוטומטים, תריסים חשמליים ובתים חכמים הם רק חלק משלל האפשרויות הטכנולוגיות המודרניות.

קיצוץ עלויות בעיצוב מודרני

רוצים לחקור בעצמכם את העולם של עיצוב מודרני? אם חשבתם לבחור בסגנון עיצוב מסוג זה אך חששתם מהמחיר, אל דאגה. ישנן דרכים רבות להוזיל את עלויות השיפוץ ולגרום לבית להראות יוקרתי, גם כאשר בוחרים בעיצובים מודרניים. דרך אחת היא רכישת רהיטים יד שניה, או לחילופין, חידוש של רהיטים קיימים על ידי צביעה וריפוד מחדש. רוצים לשמוע עוד פרטים מפי מעצבת פנים בשרון, מובילה ומקצועית? הכירו את הסטודיו אודליה ברזילי עיצוב ואדריכלות פנים. אודליה ברזילי היא יוצרת ואמנית המומחית בתחומי עיצוב הפנים והסטיילינג, עם הכשרה באדריכלות. היא לקחה חלק בפרויקטים רבים לפני שפתחה סטודיו משלה, במטרה ללמוד את החיבור בין אנשים לבתים שלהם, ולסייע להם ביצירת גן העדן המושלם. עם החזון העיצובי שלכם והמיומנויות האומנותיות של אודליה, תקבלו בית עם מראה מיוחד, מעודן ומסוגנן, שישקף בדיוק את האישיות שלכם. פנו עוד היום וקחו את עצמכם למסע מרתק בעולם העיצוב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here